4 ценни препоръки за визията на визитките

Малкият формат на този вид рекламен материал поставя високи изисквания по отношение на съдържанието и качеството.

Създаването на визитки не е рутинна дейност, която изисква от вас да вложите единствено средства в изработката им. За да постигат целите си и да са наистина качествен рекламен продукт, те трябва да отговарят на съответните изисквания.

Малкият формат ви задължава да проявите своята креативност и да съумеете да предадете нужната информация, като същевременно впечатлите потенциалните си клиенти и партньори.

Print.bg – платформа за дизайн и печат препоръчва следните основни критерии за изработването на атрактивни визитки:

Точни и ясни данни за контакт

Съществената роля на визитката се състои в предоставянето на нужната информация за контакт. Преди да се фокусирате върху отличителните характеристики на хартиената бизнес картичка, трябва да се уверите, че присъстват името, длъжността ви, фирмата и логото.

Предайте точни, ясни и с четлив шрифт данни за контакт, без да превземате цялото пространство върху нея, за осъществите и идеите си за интересен дизайн.

Модерен подход

Изписването на QR код е съвременен метод да спестите от излишен текст, преминавайки от печатната форма към онлайн достъпа. Когато клиентите, които са получили визитката ви, сканират кода, те ще бъдат препратени за секунди към уебсайта ви, който съдържа всичко необходимо за връзка с вас.

Иновацията няма да утежни бюджета за поръчката ви, а и съществуват генератори за кодове, които са напълно безплатни.

Плътност на материала

Визитките са представителни рекламни продукти на компанията, което налага те да носят нужната „тежест“. Това може да се постигне с подбора на по-плътен материал.

Когато визията им е професионална и стилна, със сигурност ще предизвика луксозно изживяване в тези, които я държат в ръцете си. Ще вдъхвате респект и обратната връзка ще е удовлетворяваща за вас самите.

Изненадайте без думи

Често, когато ни поднесат визитка, ние се вглеждаме в нея, а веднага след това я обръщаме от другата страна, любопитни да разберем какво се крие и там. Ако там сътворите изненада, която да носи своето послание без думи, ще спечелите одобрение.

Изображенията може да насочват към продуктите или услугите ви, да са част от концепцията за логото ви, да привличат с визуални ефекти. Изберете важното за вас и го покажете по въздействащ начин.