Пътници на БДЖ съобщават за лоша хигиена и занижено качество във влаковете

Голяма част от пътниците предпочитат да използват услугите на БДЖ, тъй като цените му за занижени. Очертава се, че това е единственият плюс в този транспорт. Масово пътниците сигнализират за лоша хигиена и крайно ниско качество на поддръжката.

От скоро беше съобщено за нов проблем в купетата на БДЖ – наличието на дървеници. Вредните насекоми пренасят зарази, причиняват ужилвания и сърбеж. От ръководството на българските железници уточняват, че борбата с вредителите е много дълъг и и упорит процес, а понякога дори невъзможен. Директорът на отдела за продажби на БДЖ поясни, че на абсолютно всеки 28 дни се извършва основно почистване и дезинфекциране на купетата.

guest
0 Коментари
Inline Feedbacks
Виж всички коментари