„Телематик интерактив“, която притежава онлайн оператора за хазартни игри и залагания Palms bet ще бъде втората българска компания, която се е насочила към чуждестранна борса за търгуване. Първоначалните планове за развитие целят по-голяма известност на световния пазар, а не реализиране на нови печалби. Плановете са това да се случи през летните месеци на 2023 г.
„Идеята ни е да навлезем на чуждестранния пазар, да се търгува с акциите ни. Стараем се да гледаме в дългосрочен план. След създаването на цялостната визия ще привлечем и нови инвеститори“, заяви финансовия директор на компанията Красимир Тахчиев.
Един от най-важните ходове на „Телематик интерактив“ беше привличането на 20 млн. лева на БФБ. Плановете не се осъществиха докрай, като сумата достигна 16 млн. лева. Така капитала на компанията достигна 200 млн. лева и една акция беше оценена на 50 лева.
„Насочихме се към борсата във Франкфурт, защото там нещата ще се случат много по-лесно отколкото другаде. Системата, която се използва е еднаква, а именно XETRA.
Онлайн хазартния бизнес в България процъфтява и набира все по-голяма популярност. В момента на територията на страната оперират 12 компании. Според последните рейтингови проучвания Palms bet е на трето място след „Уинбет“ и „Ефбет“.
Навлизането на нови пазари засега се развива добре. В Кения проекта е в напреднала фаза. Нещата се развиват добре и в Перу, като вече имаме лиценз. Ситуацията в Украйна не се развива според очакванията ни, но това се очакваше, коментира изпълнителния директор Лъчезар Петров.
Очертава се финансовите приходи за тази година да надхвърлят предходната, като за първите 9 месеца постъпленията са 73 млн. лева, а чистата печалба е 18 млн. лева. 85% от тях се генерират от онлайн казината на вътрешния пазар.
Другата услуга, която предлага дружеството е B2B (business to business) чрез „Си Ти интерактив“. Основната дейност на дружеството е разработка на софтуер за онлайн казина и игри. От няколко месеца тази услуга се котира успешно и на пазарите в Швейцария, Словакия, Нидерландия и Чехия, като вече има над 900 партньорства. Бъдещите планове включват завладяването на испанския и италианския пазар.