Дейвид Бекъм отново е обект на внимание, но този път към него има насочени негативни критики. Причината за тях е рекламен клип, в който взима участие. Рекламата е насочена към популизирането на Катар, която е домакин на Световното първенство по Футбол. Той е прибрал солиден хонорар за труда си – 10 милиона паунда за да покаже страна като най-добрата туристическа дестинация. По време на кампанията сменя различни роли – един път е на пазара като обикновен турист, друг път е на кораб, в палатка в пустинята. Това, което казва е че няма по-добро място от Катар за семейната екскурзия. Раздразнението идва от факта, че ONG Amnesty international осъди рекламата заради погазване на човешките права.
- ← Тити Папазов не излъга – погаси дълга на Левски към „Макрон“
- 747 са новите случаи на корона вирус →
Добави коментар
0 Коментари
Inline Feedbacks
Виж всички коментари