Целта на малките рекламни материали е да присъстват забележимо, като залагат на полезна информация и ефектно послание.
Поръчката на визитна картичка изисква спазването на някои основни правила, за да постигнете съвършена визия и желания ефект. Искате да оставите добро впечатление, а малкото свидетелство за бранда ви, да не потъне забравено в джоб или портмоне – ето защо си заслужава да положите усилия при създаването му.
Важни данни
Преди всичко е необходимо да заложите на кратка и точна информация. Картичката е във формат, който не позволява да прекалявате със съдържанието. Посочете важното – начини за контакт, сайт, e-mail.
Изчистен дизайн
Освен ако дейността ви не го изисква, не се увличайте в прекалено цветен дизайн, изпълнен с различни стилове шрифтове. Това обърква и натоварва сетивата.
Придържайте се към избраната концепция и нека всеки елемент отговаря на нея – изчистен дизайн, красиво изписани данни, акцент върху не повече от един детайл, без излишни подчертавания и смесване на наклонени и удебелени думи.
Качествени снимки
Ако сте избрали да поръчате визитни картички от Print.bg, гарантирано е, че ще избегнете подводния камък с лошото качество на изображенията. Снимките, когато те присъстват на рекламния материал, трябва да са с висока разделителна способност и да са отпечатани професионално.
За фон се фокусирайте върху семплите тонове и картинки – те въздействат, без да са натрапчиви и да отместват вниманието от текста.
Личните снимки е препоръчително да се избягват, освен ако самите вие не сте предмет на дейността, да сте публична личност, да се занимавате с творческа дейност и т.н.
Бъдете актуални
Не допускайте ситуация, в която визитката ви не е актуална и се налага да правите корекция на ръка. Ако мобилният ви телефон или други данни не отговарят на текущите, значи е време да изготвите нови материали.
По този начин показвате сериозно и отговорно отношение към собствения си бизнес. Няма по-добър подход да внушите доверие, когато осъществявате контакт с потенциални партньори и клиенти.

