Компанията „Нетфликс“ губи абонатите си заради инфлацията, тъй като на много от потребителите им се наложи да сведат до минимум разходите за домакинството. Около 1 милион абонати са се отказали от стрийминг платформата, въпреки че според експертите, загубите можеха да са доста повече. Ситуацията изисква бързи мерки от ръководителите на „Нетфликс“. Един от начините е да бъде пуснат евтин вариант, който да накара потребителите да се завърнат към услугите на платформата.
Една от най-големите загуби, които компанията претърпя беше през началото на април до юни. Тази загуба беше огромна за цялата история на „Нетфликс“. Предполага се, че компанията ще предприеме спешни мерки, за да овладее ситуацията.
Първата такава регистрирана загуба беше отчетена през 2-рото тримесечие, в което близо 200 000 потребители се отказаха от услугите на платформата.