Зарица Динкова: Трябва да дадем на клиентите качество и отношение

Зарица Динкова, министър на туризма в настоящия кабинет, говори пред журналисти. Тя заяви, че според нея темата за исканите оставки вече не е актуална. Причината за това изказване стана поисканата и оставка от ресторантьорите. Динкова увери, че е успяла да свърши напълно всички задачи, които са били поставени пред нея и добави, че е намерила баланса между бизнеса и клиентите относно ситуацията със скъпия платен стек в ресторант във Варна, която стана обект на медийно внимание през последните дни. Напомняме, че българи платиха около 500 лева за три пържоли във варненски ресторант, след което разпространиха клипа в социалните мрежи, който стана изключително популярен и прикова вниманието на много хора. Вследствие на това започнаха и масови проверки по заведенията.

Министърът е на мнение, че туризмът трябва да дава на своите клиенти едновременно както качество, така и отношение. Динкова бе категорична, че тя е министър и на потребителите, а без клиенти бизнесът няма да съществува. По тази причина е редно да се отнасяме с нужното внимание към есеки един клиент.

guest
0 Коментари
Inline Feedbacks
Виж всички коментари