В продължение на част I – как да бъдем сигурни дали имаме предприемачески дух.
Намирането на таргет група
Ако сте решили да ставате предприемач и да продавате нещо трябва да се ориентирате къде имате най-голям шанс да ви потръгне. Например ако сте решили да отворите магазин за детски играчки най-удачно ще е да си намерите място, което е близко до детски парк или детско заведение. Ще имате много по-голям шанс там отколкото ако магазина ви е близо до някой бизнес парк .
Друг пример може да бъде следния- ако при работния процес се изисква добра концентрация ще ви бъде много по удобно в някое спокойно място отколкото до входа на парка.
Силата на социалните мрежи
Трябва задължително да използваме социални мрежи. Това важи особено много в сферата на продажбите. Ще имаме много по-голям успех ако промотираме нещо във фейсбук отколкото ако залепим бележка на някоя спирка. Стреми се не просто да продаваш еднократно, а да си създадеш постоянни клиенти.
Доброто отношение към хората
Тук няма нужда от коментар – то винаги отваря много врати.
Соло или в колектив
Преди да се захванете с каквото и да е било начинание е добре да може да си дадете реална оценка какво предприемачество търсите – колективно или индивидуално. Този избор се базира на това какъв човек сте – лидер или отборен играч. Не трябва да се захващаме с нещо, с което не може да се справим.
Ако все още не си сигурен дали от теб ще стане предприемач и дали притежаваш нужните качества за това прочети отново всичко написано. Ако се преоткриваш в поне от половината в теб има потенциал.
Най-сигурните признаци за това е наличието на :
* ако имаш реална представа;
* ако имаш ясно поставена цел;
* ако си постоянен;
* ако непрекъснато се развиваш;
* ако имаш правилно отношение към хората;
* ако имаш търпение;
* ако имаш и малко късмет;
* разбира се и много упоритост;
* ако носиш вярата в себе си;
* убедиш хората повярват в теб
то със сигурност ще стигнеш там накъдето си се запътил.
Успех!