10 сигурни признака че си предприемач – II част

В продължение на част I – как да бъдем сигурни дали имаме предприемачески дух.

Намирането на таргет група

Ако сте решили да ставате предприемач и да продавате нещо  трябва да се ориентирате къде имате най-голям шанс да ви потръгне. Например ако сте решили да отворите магазин за детски играчки най-удачно ще е да си намерите място, което е близко до детски парк или детско заведение. Ще имате много по-голям шанс там отколкото ако магазина ви е близо до  някой бизнес парк .

Друг пример може да бъде следния- ако при работния процес се изисква добра концентрация ще ви бъде много по удобно в някое спокойно място отколкото до входа на парка.

Силата на социалните мрежи

Трябва задължително да използваме социални мрежи.  Това важи особено много в сферата на продажбите. Ще имаме много по-голям успех ако промотираме нещо във фейсбук отколкото ако залепим бележка на някоя спирка. Стреми се не просто да продаваш еднократно, а да си създадеш постоянни клиенти.

Доброто отношение към хората

Тук няма нужда от коментар – то винаги отваря много врати.

Соло или в колектив

Преди да се захванете с каквото и да е било начинание е добре  да може да си дадете реална оценка  какво предприемачество търсите – колективно или индивидуално. Този избор се базира на това какъв човек сте – лидер или отборен играч. Не трябва да се захващаме с нещо, с което не може да се справим.

Ако все още не си сигурен дали от теб ще стане предприемач и дали притежаваш нужните качества за това прочети отново всичко написано. Ако се преоткриваш в поне от половината в теб има потенциал.

Най-сигурните признаци за това  е наличието на :

* ако имаш реална представа;

* ако имаш ясно поставена цел;

* ако си  постоянен;

* ако непрекъснато се развиваш;

* ако имаш правилно отношение към хората;

* ако имаш търпение;

* ако имаш и малко късмет;

* разбира се и  много упоритост;

* ако носиш вярата в себе си;

* убедиш хората повярват в теб

то със сигурност ще стигнеш там накъдето си се запътил.

Успех!

guest
0 Коментари
Inline Feedbacks
Виж всички коментари