Най-добрата гимнастика за старт на деня

За повечето хора, упражненията сутрин могат да са истински кошмар. Едва сте си отворили очите, не сте изпили първата си глътка кафе, а трябва да правите досадни упражнения! Е, това на пръв поглед е така. Но нека не забравяме, че началото на деня е основополагащ за това как ще протече целия ден.

За да сме пълноцении е нужно да отделим поне 10 минути сутрин за упражнения, било то дори само да разтегнем гръбначния си стълб. По този начин ще се подготвим за работата си, особено ако тя е в офис на стол. Можете да укрепите мускулите на долната част на гърба и ядрото,и по този начин ще укрепите подколенните сухожилия.

Ключът към правилната гимнастика е тя да не е много натоварваща и да е през равни интервали, за да избегнем евентуалната мускулна треска и натоварване, от които няма да сме доволни. Можете да използвате лента за упражнения или леки щанги. 

По какъв начин да правим гимнастика за добро утро

Застанете с краката си на ширината на раменете и ръцете си зад главата. Застанете изправени, стегнете ядрото си и издърпайте раменете си назад. Поемете въздух и се наклонете напред от бедрата, а не от кръста, позволявайки леко прегъване на коленете, но поддържайки гърба си плосък. Наведете се напред, докато почувствате леко разтягане на подколенните сухожилия (но не надхвърляйте хоризонталата), след това, докато издишвате, обърнете движението, за да се изправите.

За да включите съпротивителна лента в движението, застанете върху голяма лента с примки с двата крака и пренесете другата страна на примката над главата си, така че да лежи на раменете ви.

Когато предпиемете използването на лека щанга, поставете я върху задната част на раменете, а не върху врата. Дръжте щангата на място с две ръце и изпълнете упражнението. Дръжте здраво щангата, като я дърпате в меките мускули на раменете си, докато се навеждате напред, така че няма натиск върху врата ви.

Каквото и упражнение от изброениете да изберете, няма да сгрешите. Помнете – винаги има полза! Дори да не сте фитнес маняци и разпалени любители на гимнастиката рано сутрин, гарантираме, че ще се чувствате заредени ако потренирате малко сутрин. 

guest
0 Коментари
Inline Feedbacks
Виж всички коментари

Симона Терзиева

Журналист, главен редактор и копирайтър